30 Aralık 2014 Salı

Wicked Nights (Angels of the Dark #1) by Gena Showalter


Goodread puanı : 4.12
Benim puanım : 3

Gena Showalter işin içine girince olduğun yerde dur, ellerini kaldır ve kendini bu harika dünyaya teslim etmeye hazır ol derim. Çünkü gerçekten harika kitapları başarıyla yazdığını düşünüyorum. Okuduğum her kitabıyla da ne kadar iyi bir yazar olduğunu tekrar tekrar yüzüme vuruyor ve bana, bu fikir bana neden gelmedi ki sanki dedirtiyor . :)

Daha önceden yazarımızın LOTU serisini okuyanlar belki karakteri tanıyor olabilir. Aslında Paris'in kitabı olan The Darkest Seduction'la tanışmıştık Zacharel ile. Kendisi kitapta Paris'e yardım eden melekti belki hatırlarsınız okuduysanız. İşte tam da bu adamımızın kitabıyla başlamak üzere yazarımız bizi yeni bir seriyle tanıştırıyor.


 Zacharel geçmişte yaşadığı acılar nedeniyle kendini katılaştırmış ve bu durum o kadar ileri bir boyuta gelmiş ki sonunda özünü kaybetme riskine girecek kadar katı bir melek olmuştur. İblisleri avlarken iblislerin ele geçirdiği insanları da öldürdüğü için ceza alan ve kendisi gibi katılaşmış ya da yoldan çıkmış bir grup meleğin başı yapılmıştır. Üstelik onların işledikleri her suçun cezası Zacharel'e verilmektedir. Bu nedenle kendisine ve diğer meleklere çeki düzen vermekle düşüşünü kabullenmek arasında gidip gelen Zacharel ya da benim tabirimle uçan kardan meleeğim bir gün aldığı görev nedeniyle iblislerin saldırdığı bir akıl hastanesine gider. İşte tam da orada kızımız Annabelle ile tanışır. 

Valla kadın karakterler genelde sinirime dokunurlar, kendileriyle çok ilgilenmem. Ama Annabelle o kadar da kötü değildi. İşlemediği bir suçun cezasını akıl hastanesinde kalarak çeken hatunumuz üstüne üstlük sürekli iblislerin saldırısına uğramaktadır. Aynı şekilde yine bir gün iblislerin saldırısındayken Zacharel ile tanışır ve gelişen olaylar sonucu ikilinin macerası başlar.

Şimdi kurgusu gerçekten iyi olan bir kitabın çok daha iyi olabilecekken böylesine sıradan yazılması vefa mıdır ey Gena demek istiyorum. Beni gerçekten büyük bir hayal kırıklığına uğratmış olmasına rağmen tüm karakterler gerçekten çok iyiydi. Aynı zamanda karakterler arası diyaloglar eğlenceliydi. Yazar birde bize LOTU serisinden bazı karakterleri de hikayeye dahil ederek bonus vermiş fakat yine de hikaye bana biraz durağan geldi. Çok daha heyecanlı, komik, eğlenceli olabilecek bir hikayeden ama daha çok Gena'dan beklediğimi alamayarak üzülerekten kendisine bende 5 üzerinden 3 verdim :( 

Seriye devam etmeyi kafama koymuş olarak umut ediyorum ki diğer kitapları eski Gena formunda olurda bende tekrar tekrar okuyup gene okumak istemeye devam ederim. 

Not : Kitap beklentilerimi karşılamamış olsa da burada ki ilk yorumladığım kitap olarak en azından kalbimde ayrı bir yer kazanmayı başardı. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder