3 Ocak 2015 Cumartesi

The Game Plan (Neighbor from Hell #5) by R.L. Mathewson


Goodread puanı: 4,10
Benim paunım: 4
Hani gülmekten altıma yapıcam dersiniz ya hah işte bu yazarın öyle bir etki yaratma  yeteneği var.

http://media.giphy.com/media/O7MwkFpq2hWNy/giphy.gif 

Kendisiyle tanışmam belki biraz geç oldu ama güç olmadı mübarek kitaplarına bir başladın mı hangi ara bitiyor, neden bittin beybim, nideeeen diye söylenmeden haykırmalara doğru bir geçiş yapıyorum. :)  


Şimdi yazarı ne kadar sevdiğim kısmını geçip bu kitabı eleştirecek olursam ne yazık ki bir önce ki kitap hafızamda hala çok tazeyken bu kitaba 5 veremedim. Niden? Çünkü sanki o eğlence elementi azaltılmış YA benzeri bir şeye çevrilmiş gibiydi. Sanırım bunda ki en büyük etkenlerden biri de kızımız Jodi, herzaman ki gibi kadın karakter. Ugh! Neden bu kadar gıcık, mıymıylayan tipler olmak zorundalar ki sanki? Hele ki Danny'nin babası konusuna hiç girmiyorum uhh ilk defa bir Bradford'u sevmedim hıh!

Halbuki baksana benim beybim Danny ne kadar tatlı, daşş, tipik Bradford erkeklerinin bütün cazibelerine sahip...ehem ehem... (kaşlarım kendi kendilerine dans mı ediyorlar ney? :D ) Bu erkekler için bu gifi paylaşmayı görev bilirim!

http://media.giphy.com/media/9dTzXZY6qncBO/giphy.gif 
Onlar yemeğe ben onlara doyamıyorum!
Birde bu sefer o kadar da feci bir komşuluk yoktu bence, şu ilaç olayıda sanki birazcık fazla tekrar tekrar verildi. Ama itiraf etmeliyim ki ilk sefer gerçekten çok komikti. Ve de o sonda verdiğin azıcık kısımla benimle nasıl dalga geçersin R.L. hee aramızda bundan daha fazlasının olduğunu düşünüyordum halbuki! O sonu bana verirsen bak, seni rahat bırakacağım vardı ama şimdi kitabın devamını bana verene kadar senin peşini bırakmam!

 http://media.giphy.com/media/U6wA2VPPak1l6/giphy.gif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder