4 Ocak 2015 Pazar

Perfect Chaos (Unyielding #1) by Nashoda Rose

Goodread puanı: 4,23
Benim puanım: 5

Daha önce yazarın Tear Asunder serisini okurken sanırım en sevdiğim karakterlerden teki Georgie idi ki kendisi beni hayal kırıklığına uğratmadı. Yazar iyi ki de Georgie ve Deck'in kendine ait bu kitabını yazmış. Bu sayede hem onların aşk hikayelerini diğer ana karakterlerin yanında ezilmeden iyice okuyabildim hem de çok eğlenceli yan karakterlerle tanışmış oldum.

Öncelikle itiraf etmeliyim ki bu kız bir adamı nasıl delirteceğini çok iyi biliyor. Ayrıca o uzuuuuun bekleyişten sonra ikilinin arasının ateş alacağını bekliyordum lakin bu kadar ateşli olacağını düşünmemiştim!


http://media.giphy.com/media/FTHs6rpi6leaA/giphy.gif 

Benim zevkime göre biraz fazla uzatıldı aradaki gerilim ama sonunda hedefe ulaştığımda diyebileceğim tek şey Nashoda bu işi nasl yapacağını biliyor olur!

http://media3.giphy.com/media/VAfiol38JhARi/giphy.gif 

Ve Deck eh ne diyebilirim ki adam asker, hayatı tamamen düzen ve kurallarla çevrili. Yeri geliyor ekibi için soğukkanlılığın dibine vuruyor ama işin içine Georgie girdi mi akan sular duruyor. Tüm o düzen, soğukkanlılık tam tersine dönüşmekte geç kalmıyor. :D

Kitap gerçekten güzeldi Georgie'nin vefat ettiğini sandığımız abisi hakkında daha fazla bilgi edindik ki kendisini çok fazla merak etmekteyim. Yıllarca eziyet gördükten sonra onun da kitabını okumak, onu daha fazla tanımak istiyorum. Tabi her kitapta olduğu gibi beni can evimden vuran, hayır onu daha fazla okumam lazım diye beni delirten kişi gene Kai oldu. İsim takıntım mı ne oldu benim  yahu? Daha önceden de Sweet Evil kitabıyla Kai aşkım alev almıştı ahh ahh onu da çok özledim ama bu Kai resmen beni büyük bir açlıkla bıraktı. Yazardan hemen serinin devamını yazmasını mümkünse de ilk Kai'nin kitabını yazmasını istiyorum! Bu gifi de senin için koyuyorum Kai ve yorumumu noktalıyorum, ha bir de bu seriye başlamak isterseniz daha sağlıklı anlayabilmek için ilk Tear Asunder serisini okumanızı tavsiye ederim. :)

http://media.giphy.com/media/zTe3W7psgPDbi/giphy.gif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder